_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

اینجا یک عدد بیگانه مشاهده شده است!

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

به اون آقا یا خانومی که از لس انجلس امریکا اومدن وبم ولی هیچی به جز یک لبخند دستگیرشون نشد و نتونستن وبمو بخونن!

از اونجایی که ما ایرانی ها خیلی مهمون نواز هستیم من این متنو میذارم تا احساس غریبی نکنن و وبمو مث خونه خودشون بدونن!

hello

how are you؟

i am very glad to meet you

دیگه شرمنده از من بیشتر از این انتظار نداشته باشن که ازشون پذیرایی کنم که اصلا تو مرامم نیس

اصصلا همین دو کلمه هم نباید  میگفتم به این اجنبی ها با اون دولت پدرسوختشون که خون ملت بیچاره رو تو شیشه کردن دم از حقوق بشر هم میزنن

سریع وبمو خلوت کنین دیگه نمیخوام ببینمتون اینورا ok؟ :|

در ضمن من حالم خیلی هم خوبه فقط چن روزه قرصامو نخوردم:|شما مشکلی میبینین در من؟بیام براتون؟

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۳۸)

نه باو این آمارا چرته...احتمالا همین مقیما یا پناهنده ها بودن...
من با موبایل که وارد میشم میزنه از آلمان!!!والا به خدا...
زیاد جوگیر نشو جان.
پاسخ:
عه خب نمیشد نگی من دلم خوش بود خخخخخ
  • رفیعه رجعتی
  • کامنت بالایی خوب حالتو گرف!:دی
    پاسخ:
    فک کنم اول حال خودت گرفده شد خخخخ
    این عوض جیم چیه همه میگن به من؟
    دل منم الکی خوش بود جانا دل خوشی الکی مالی نیست جان...
    پاسخ:
    جیم یه سایته که من وقتی لینکاتونو دیدم متوجه شدم بیشتر بچه های اونجا تو لینک شما هستن واسه همین شک کردم :)
    نه دیگه همینجور هرچی سایت حال کردم دادم تو لینکام جان
    با بچه های اینجا اکثرا جور نیستم با همه درگیرم ناخودآگاه نمیدونم چرا جانا
    پاسخ:
    اوهووم متوجه ام =)
    قربان توجهاتتون جان.
    پاسخ:
    ^_____^
    یعنی یه دوره فشرده برای این همه خلاقیت بذار برای ما جان
    :))
    ما که فقط دو نقطه یه پرانتز دو نقطه دو لب دو نقطه چند تا لب بلدیم جانا
    :)))
    پاسخ:
    ما هم با این اصطلاحات تو سایت جیم آشنا شدیم خخخخخ
    کلاس میذارم ولی شهریش بالاس :دی
    فقط قرصاتو نشسته نخوری هاااااااااا  خخخخخخخخ 
    پاسخ:
    خخخخخخ باشه مواظبم :دی
    حالا ترجمه ای چیزایی ک گفدین چی مشه؟ دیگه من اوضام خعلی خرابه خخخ
    پاسخ:
    علاوه بر عربی زبانتونم اوضاعش خرابه...به نظر من به کنکور دل نبندین و برین دنبال کار خخخخخ
    اره لامصب اصن نمتونم با زبان های بیگانه انس بگیرم حالا درسته اول دبیرستان زبان فارسی رو هم....نگم بهتره ولی از عربی ی پلقی بهتر بوده خخ اقا کلاااا من با انواع زبان مشکل دارم خخ
    پاسخ:
    اونام با شما مشکل دارن :|
    با زبان فاارسی هم نمیسازین نع؟
    با زیبان فاارسی ک اصلااا به هیچ وجه من الووجوه خخ
    پاسخ:
    کلا با زبان از هر نوعی مشکل دارین :|
    اوه بلاگ بیانه ک....امنیتش خعلی بالاس حالا سعیمو میکنم ولی انتظاری نداشته باشین خخخ
    پاسخ:
    خخخخ من کلا ازتون هیچ انتظاری ندارم خخخخخخخ
    الان جاشه بتون بگم کوووفت ؟
    من درسای تخصصیم ک ۱۸ به بالاس همش میتونم عکس کارنامم بزارم فقط دین و زندگی ۱۳ و عربی ۵
    پاسخ:
    تخخخخخ ناراحت شدین؟؟؟اشکال نداره بزرگ بشین یادتون میره خخخخخ
    ولی جدا از اینا من شوخی گردم شرمنده اگه ناراحت شدین....
  • لولا پالوزا
  • مال من که از یه کشورایی وارد شدن که نمیدونستم وجود دارن تو دنیا :))
    بعد نمیدونستم عایا زبون هم دارن؟یا میخوان حرف بزنن برای هم میرقصن؟
    بعد خودمم که وارد میشدم میزد فرانسه :| دیگه این آمارگیرم میدونه من رو برج ایفل زندگی میکنم :|
    پاسخ:
    خخخخخخ عاره منم فهمیدم چرته اونا :)))
  • فریده خآنوم!
  • فاطیما اینو ببین! همون کارایی که گفتمو بکن اینطوری میشه! هر عکسی میتونی به جای این بذاری! 
    http://8pic.ir/images/1igrt9128kuyxon2c8nn.png
    پاسخ:
    آره دیدم ولی من اصلا اون کدا رو پیدا نمیکنم :((((((
  • فریده خآنوم!
  • چیکار کردی با قالبت؟! خخخخ
    قسمت ویرایش CSS رفتی؟ 
    پاسخ:
    خخخخ عاره دیگه اینم به زور پیدا کردم خخخخ
  • فریده خآنوم!
  • ببین اشتباه گذاشتی! بگرد دنبال   media screen@
    خط بعدش نوشته:wrp .header#
    تو اون بذار لینک عکستو! 

    پاسخ:
    دوس دارم خودمو بزنم :((
  • فریده خآنوم!
  • دقت کن پیداش میکنی!  :)
    پاسخ:
    T_________T
    فریده اگه یوز و پس وبمو بدم میشه خودت واسم درستش کنی؟میشه عایا؟
  • فریده خآنوم!
  • آره بده! عکسی که میخوای هم بده لینکشو تا درست کنم! :)
    پاسخ:
    وایستا یه لحظه پیداش کنم
  • فریده خآنوم!
  • اشتباهه که! 
    پاسخ:
    عه راس میگی...پسم درسته فقط تو یوزرم به جا خط فاصله یه نخطه بذا
  • مـــهر بــــــآنو
  • عکستو بده دیگه ! @_@
    پاسخ:
    http://8pic.ir/images/opsik9g07zb1d0y8nthr.jpg
    فریده؟؟؟؟
  • مـــهر بــــــآنو
  • ماشالا چه عکس بزرگی هم هست! خخ
    اگه یه قسمتاییش دیده نشه عیبی نداره؟! 
    پاسخ:
    نه بابا چ اشکالی؟
    فریده یه خواهچ دیگه بکنم منه نمیزنی؟ها؟
  • مـــهر بــــــآنو
  • قول نمیدم! :دی
    بگو !:)
    پاسخ:
    میشه قسمت پیوند ها رو با این عنوان تغییر بدی؟
    (دوستام)
  • رفیعه رجعتی
  • اوه!چ خووووووووب شده!فریده ازین هنرام داره ما خبر نداریم؟؟خخخ
    پاسخ:
    فریده خیلی هنرا داره که تو خبر نداری خخخ
  • مـــهر بــــــآنو
  • ببین خوبه؟! اگه میخوای میشه بزرگترش کنم اما بی ریخت میشه هدرت!
    پاسخ:
    عــــــــآلی :)
    فریده جونم میشه قالبم همون رقابت باشه با همین هدری که درس کردی؟
  • مـــهر بــــــآنو
  • آره میشه ! همون قبلی رو بذار تا درستش کنم! 
    رفیعه برو خانتان! :/
    پاسخ:
    بزنش رفیعه رو :|
    باشه الان میذارم :)
    دشمنام ؟؟؟؟خخخخخخخخ
  • مـــهر بــــــآنو
  • خب جای دیگه رو نمیخوای تغییر بدی؟! اسم وبلاگتم خیلی کمرنگه بذار هم درشتش کنم هم مشکیش کنم! 
    پاسخ:
    بی زمت البته :دی
    1-درباره منو تغییز بده به=تاریخچه مهربانویی
    2-آخرین مطالب تغییر بده به=حرفام
    دیگه همینا دیگه...ببیخشد اینقد زحمتت دادم در عوض هر وخت بگی حاضرم کاریو که از دستم بر میاد واست انجام بدم ^_____^
  • مـــهر بــــــآنو
  • اون خط بالای اسم وبتو خودت گذاشتی؟!
    خواهش میکنم عزیزم میشه 100 تومن! البته میتونی منو ببری تونل باد! خخخ
    پاسخ:
    خخخخخ تو بیا هر جا دوس داری میبرمت خخخخخ
    100 تا تک تومنی منظورته دیه خخخخخخخ
    عاره اونو خودم گذاشتم(به یاد یه نفر :دی)
  • مـــهر بــــــآنو
  • درباره منو نتونستم پیدا کنم که تغییرش بدم!از بچه هایی که وبلاگ دارن بپرس چطوری تغییر دادن! 
    کار دیگه نداری؟!:)
    پاسخ:
    مرسیییییییی دستت طلا ببخشید تو زحمت افتادی...ایشالا بتونم یه روزی جبران کنم ^____^
  • مـــهر بــــــآنو
  • خواهش میکنم عزیزم! :) 
    پس من رفتم بیرون از وبت! خخ
    بازم کاری داشتی بگو! 
    پاسخ:
    بازم مرسی به توان 1000 ^______^

    hi my dear

    and thank you for your atention :)

    Im from Amerika.

    nice too meet you

    ^_^

    پاسخ:
    seriouslly؟
    OH MY GOD
    im very surprised to see your comment
    بازم بیا اینورا خخخخخ
    در ضمن:America نه Amerika خخخخخخ
  • فرانک باباپور
  • :)))
    خیلی خوب بود :)
    نظراتت رو هم خوندم خیلی نشاط رفت :)
    پاسخ:
    دو نقطه دیییییی....اون مهربانو که کامنت گذاشته فریده بود با اکانت من واسه خودم نظر میذاشت خخخخخ
    باهوش اون منم با وی پی ان میام میخوره لس آنجلس!!
    پاسخ:
    نِ بابا!!!الان خونوک شدی؟راحت شدی اینو گفتی؟نمیتونستی ببینی یه بچه مظلوم دلش خوشه از لس آنجلس بازدید کننده داره؟؟؟
    دیدم گناه داری خو!!باید با واقعیت های زندگیت کنار بیای !خخخخخ
    پاسخ:
    همه این حرفاتو با دهن کجی بخون...این میشه جواب من خخخخخخ
    hi
    im good
    glad to meet you too
    پاسخ:
    خخخخخخ نه دیگه من گول نمیخورم خخخخخ
    خیلی جالبه 40 پنجاه نفر داوطلب شدیم که امریکایی باشیم ... اصن کامنتارو خوندم ترکیدم
    پاسخ:
    چه میشه کرد...مث اینکه هیشکی از ملیت خودش راضی نیس!
    حتما ف شکنش روشن بوده یارو. زیاد جدی نگیر. منم از فلسطین اشغالی دارم :))
    پاسخ:
    چرا همگیتون دس به دست هم دادین که خوشحالی منو سرکوب کنین؟عی بابا:|
    حتما ف شکنش روشن بوده یارو. زیاد جدی نگیر. منم از فلسطین اشغالی دارم :))
    پاسخ:
    خایله خب بابا یه بار گفدی فهمیدم...دهع...خخخخه
    مرسی ک بهم سر زدی
    پاسخ:
    خواهش میشه;-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">