_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

این نامه برسد به دست مغز عزیزم!

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۱ ب.ظ

سلام به مغز عزیز!

        میدونم در طی دو سال گذشته(شایدم بیشتر)حجم زیادی از جزوات و کتاب های کنکور را در خودت به زور چپاندی و نگهشان داشتی،دستت درد نکن...اما میخوام هم تو و هم خودم را از شر این خزعبلات خلاص کنم،پس....

همه فرمول ای فیزیک 1،2،3 و پیش،واکنش هاش شیمیایی اسید و باز،مدل های ارنیوس،دینامیک و سینماتیک،تابع،انتگرال،مشتق،مثلثات،سیکل قلبی،دستگاه گردش مواد،حرکت،تمام تاریخ ادبیات و آرایه های ادبیه مزخرف،پروتئین سازی و ژنتیک مندلیه کوفتیه لعنتی (:|)...همشان را یکجا جمع کرده و میاندازم جلو سگ!!!

هم چنین با عرض شرمندگی از آقایان،دکتر ابوذر و کمیل نصری...با اینکه ارادت خاصی نسبت به این دو برادر دارم...تمام توضیحات و فک زدن های طولانیشان را هم میریزم دور!

کل کتاب گاج نقره ای دین و زندگی را هم!

ریاضیات تجربی 867 صفحه ای را که دیگر نگو....کلش را شیفت دلیت میکنم!

اجتماعات زیستی...

الکترو شیمی...

تولیدمثل گیاهان...

چرخه جنسی جانوران....

نظریه داروین...

آخـــــــــیـــــــــش...احساس میکنم سبک شده ام...

حالا جای باز شده را پر از عاشقانه های شاملو،اشعار سهراب،حرف های شنیدنی نادر ابراهیمی جان،شعرهای نابِ گروس عبدالملکیان،کامران رسول زاده،کتاب مترجم درد ها،سورمه ای و....میکنم!

مغزِ جان!احساس راحتی میکنی حالا؟؟؟من نیز هم ^_____^


  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۱۰)

  • محمد عباسی
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز بنده با مطالب جدید آپ هستم اگر خواستید یک سر بزنید اگر اومدید خواهشا نظر یادتون نره
    hamechizz.blog.ir
    پاسخ:
    اگر نیومدم چی؟اگه نظر ندادم چی؟؟؟کی جواب گوعه؟

    سلام.

    دوست عزیز مطالب شما خیلی عالی بود خوشحال میشم به بلاگ های من سر بزنی.

    Mostafaf7.blog.ir

    Mostafaf7j.blog.ir

    Mostafaf7r.blog.ir

    Mostafaf7z.blog.ir

     

    پاسخ:
    و اگه نزنم؟هوم؟
  • لولا پالوزا
  • مهربانو جان باید یک خبر بدی به تو مغزت بدهم و آن اینست که متوسفانه درست است که از شر کنکور راحت شدی ولی عایا میدانی هر درسی که در کنکور 100 نزده باشی پزشکی هم که قبول بشوی دهنت سرویس عست و باید همه شان را دوباره بخوانی حتی ادبیات و دینی و عربی >_<
    پاسخ:
    حاضرم دوباره بخونمشون ولی الان جا واسه عاشقانه های شاملو داشته باشم...با هر بیتی که میخونم کل این چیزایی که گفتم میریزمشون دور میاد جلو چشام...انگار تو مغزم دیگه جا نیس هی میریزن پایین و میان جلو چشام!!! ::|
    بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
    پاسخ:
    هان؟چی شد؟نفهمیدم خخخ
  • مریم سادات(طنین)
  • عجب سال گندی بود:|
    پاسخ:
    من دوبار این سال گندو تجربش کردم :|
  • رفیعه رجعتی
  • هِی!دلم تنگ شد واس همشون ی لحظهههههه:(
    پاسخ:
    هــــــعی...من دلم تنگ نشد....سال دیگه بمونی میفهمی :|
  • مریم سادات(طنین)
  • الی مثلا رفیعه خیلی درس خونه:|||
    پاسخ:
    خییییلییییی خخخخخ
    عوضش من یه وزنه ی 2 تنی اماده کردم که تمام آسمان من پر از شهان میشود و چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شدامو بزارم  یه گوشه و وزنه 2 تنی رو فرود بیارم روشون و به جاشون حد و مشتق بزارم...اما میترسم که دیه برنگردن!میترسم که دیه حس شعر خونی برنگرده...اگه بر نگردن...کی جواب اون هزار بیتی رو که واسه مشاعره حفظ کردم میده؟کی جواب کتاب فریدون مشیری و شاملو و گروس روی طاق رو که بوی کاغذ نو ازشون متراوش میشه و جلدای گالینگورشون برق میزنه رو میده؟شاید هیچ وقت خونده نشن!امیدوارم اینو ازم نگیره درس دوست داشتنی من!
    پاسخ:
    چ با احساس(ایکون حلقه زدن اشک در چشم)...چه ادبی صدبت کردی:|
    درس دوس داشتنی تو؟اوووووغ
    خسته نباشی الان تخلیه شدی ..امیدوارم تعطیلات بهت بسازه ...
     
    پاسخ:
    عاره لان خالیم....خخخخ مرسی...دارم از اوقات قبل هفته اول مرداد استفاده میکنم :دی
    کتاب جدید گروس"پذیرفتن" رو خیلی زیاد بخون ... هربار ازش یه چیز جدید در میاد
    سورمه ای هم که حامد عسگریه و غزل
    اوقاتت خوش میشه
    پاسخ:
    بله بله خوندمشون ^________^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">