_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

لطفا مترسک نباشید :)

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

این که فکر کنی هر چقدر هم که بد باشی،هر چقدر هم که بقیه را ناراحت کنی و انتظار داشته باشی ککشان هم نگزد...این یک توقع بی جا و بی مورد است.

همیشه یِ همیشه باید وقتی از کسی ناراحت هستید،کمی اخم کنید،کمی جوابش را ندهید،کمی رویت را برگردانی و ندیدش بگیری،کمی سکوت کنی در برابرش...اصلا کمی قهر کنی...

اگر مثل مترسک همیشه خوشحالِ توی دل مزرعه بیست و چهار ساعت لبخند بر لب داشته باشی، انتظار داشته باش که بعد از مدتی گنجشکک ها هم نادیده بگیرنت....خیال کنند تو همیشه هستی و لبخند میزنی...

فکر نکن هر وقت دلت را شکستند،یا خدشه دارت کردند و تو به جای قهر کردن سکوت کنی یا مثل دیوانه ها لبخند بزنی خیلی کار گنده ای انجام میدهی...نه!!!آدم های این دوره زمانه اینقد پوست کلفت شده اند که با کرگدن رقابت میکنند،دیگر کسی دلیل لبخندت را نمیفهمد عزیزِ جان!

اصلا گاهی وقت ها باید نباشی تا نبودنت را حس کنند،باید بدانند نیستی و احساست کنند،نباید همیشه دم دست ترین فرد ممکن باشی...مثل آن مترسکِ معروف!

                          

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۲۴)

  • رفیعه رجعتی
  • چ پستی گذاشدی امروز!خخخخ
    من ک هرچی بقیه بگن ناراحت نمیشم!خیلی سعی کردم این رفتارمو درس کنم اما نمشه:|
    گمون نکنم رفتار بدی باشه!حداقل طرف میفمه کارش اشتب بوده!
    اگ داد و قال کنم و اینا ک بدتره!
    پاسخ:
    دیگه خیلی همه اعتراض کردن گفتن بنویس منم گفتم خوشحالشون کنم...تو مشکلی داری؟خخخخ
    هر چی بگن ناراحت نمیشی؟؟؟عجب ادم جالب هسدی تو خخخخخخخ
    کمی اخم کنید،کمی جوابش را ندهید،کمی رویت را برگردانی و ندیدش بگیری،کمی سکوت کنی در برابرش...اصلا کمی قهر کنی...تو هیچ کدوم از اینا داد و قال رو ننوشت بودما...دقت کن دخملم ^__^


  • رفیعه رجعتی
  • ها مشکل داروم:|
    ن ب خدا ناراحت نمیشم!:)
    کلی گفدم!:|
    پاسخ:
    عــــــــجـــــــــب...بت فحش بدمم ناراحت نمیشی؟؟؟اممممممممم بذا فک کنم............... مثلا بگم گوزن؟
  • رفیعه رجعتی
  • خر:|
    پاسخ:
    نگا نگا...ناراحت شدی خخخخخخخخ :پیییی
  • رفیعه رجعتی
  • کوفت:|
    پاسخ:
    خخخخخ من هر چی بگن ناراحت نمیشم(با دهن کجی بخون!)
  • رفیعه رجعتی
  • نوموخام بوخونم!^__^
    پاسخ:
    به جهندم خخخخخخ
  • رفیعه رجعتی
  • هم من برم جهندم،کسی وبتو میخونههههههه؟!خخخخخخخخ
    پاسخ:
    اییم حرفیه =)
  • رنگی رنگی
  • ولی این مترسک تو که نمیخنده؟!
    پاسخ:
    نکته ضخیمی بود :)
    چون خوشگل بود گذاشتمش ^___^
    حالا چی شده از این حرفا میزنی :)) ایش اصن بهت نمیاد :دی

    پاسخ:
    از کدوم حرفا بزنم بهم میاد؟هوم؟
    در ضمن...تو کدوم فاطمه ای؟اینجا فاطمه زیاده...نمیشناسمت خخخخخ
    فاطمه بابایی ام دیګه خنګ خدا خخخ
    پاسخ:
    عهههههه تویی؟(الکی مثلا من نمیددونستم کی عستی!خخخخخ)
  • رفیعه رجعتی
  • همون نهنگ عنبر رو بگیر فاطیما جان:)
    قیمتشم بوگو=)
    پاسخ:
    چ با ادب و مهربون شدی...چن تا بگیرم؟
    اخه نباشیم نبودنمون حس ک نمشه هییییچ تازه همون ذره هم ک بودیم فراحوش مشیم
    پاسخ:
    اگه حضور پررنگ داشته باشین مطمئنا فراموش نمیشین...
  • رفیعه رجعتی
  • ها پوکید:|
    پاسخ:
    دیگه خیلی جدیدا میپوکه :|
    اصن بعضیا مدلشونه هرچی بیشتر سراغشو میگیری حالشو می پرسی بیشتر فراموشت میکنن...
    هرچه ما عاشق تر او بی رحم تر!!بععلهه!
    پاسخ:
    خاک تو سرشون :||
    حالا خودمونیم...علیرضا چیکارته؟
    شاهزاده رویاهامه!خخخخ
    پاسخ:
    عی بابا عی بابا :دی
  • رفیعه رجعتی
  • انیسِ بیکار:| وخه بیا وب خودوم!خخخ
    پاسخ:
    ینی در ای حد حسود؟نوچ نوچ نوچ...زشده دخمل جان :|
  • رفیعه رجعتی
  • در بحثِ وب،حسودم فقد!خخخخ
    پاسخ:
    عاررررررره...مشخصه کاملا :|
    خیلی اوقات نمیشه!چون قهرم قهره ها!من کوتاه بیا نیستم!یا باید بودن یه نفرو کنارم تحمل کنم یا با همون منحنی رو به  بالا همه با هم خوب  باشیم
    پاسخ:
    عین من:|دیده شدع دو ماه با خواهرم حرف نزدم....خلاصه اینکه مواظب خودت باش خخخخ
    بیایین به این ادرس و پشتیبانی انلاینش تا براتون توضیح بدم 
    mazokhismi.mihanblog.com
    پاسخ:
    نوموخوایم :|
    واقعا همینطوره ..

    انگاری مثل پستیه که الان نوشتم ..
    انگاری حرفمون یکیه ..

    + خوب مینویسین ..

    پاسخ:
    خوب میبینین ^_______^
    مرسی از حضورتون :)
    اسم وبلاگتون منو سر ذوق آوردو یاد این پستم انداخت ..

    وقت کردین بخونینش ..

    http://neighbor-g0d.blogfa.com/post/31
    پاسخ:
    نکنه همزادمی؟خخخخ
    چی بگم .. ;))))

    خوب وقتی اینجا جواب منو میدین وبم یه ندایی بدین من که علم غیب ندارم :|
    پاسخ:
    خخخخخ باشه چشم;-)
    خوب وقتی میای آدرستم بذآر .. :|
    پاسخ:
    سخختههههههههههههههه :((
    آره انتظار بی جایی ست
     
    ولی من یکیو دارم هر کاریش میکنم دلخورم نمیشه!

    :)
    پاسخ:
    خوبه :) ولی زیاد ناراحتش نکن،شاید اون خیلی میریزه تو خودش و یهکو میشکنه :((
  • nafas sadat ......m
  • به وبم یه سری بزن.اجی
    پاسخ:
    چشم عزیزم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">