_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

درگوشیا

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ب.ظ

وبلاگ جونی!!!

قول میدی که من رفتم نیشابور تو همینجا بشینی دست به سینه و کاری نکنی تا من بیام؟

حالا شایدم اونجا تونستم یه دستی به سرت بکشم میگن دانشگاها اینترنت دارن....من که ندیدم هنوز!

قول دخترونه میدی که هر کی اومد پیشت ازش پذیرایی کنی و هواشو داشته باشی؟

بین خودمون بمونه هاااا...اگه کسی اومد و خواست بره مچشو بگیر بهش بگو:اول نظر بده بعد برو!

خدا رو چه دیدی شاید اونجا تونستم بیشتر بهت سر بزنم خخخ


پ.وب خودم دلم میخواد باهاش حرف بزنم...تق-_____-

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۴)

  • رفیعه رجعتی
  • اعصاب مصاب لا موجود:دی
    پاسخ:
    یس اگزکتلی:دی
    خوب میشی :دی
    پاسخ:
    نه بابا قطع امید کردن دکترا :دی
  • یک دختر شیعه
  • خخخخخ
    سخته دل کندن:D
    پاسخ:
    :( وااااای نگو نگو نگو دیگه از جدااااییییی :دی
    از یه طرف میگی پذیرایی کنه.از یه طرف میگی یقه بگیره؟
    پاسخ:
    خخخخخخخخ عاری :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">