_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

گزافه گویی برآمده از قلب

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

+از آدمایی که جلوی کارم سنگ میندازن تا هی مشکل پیش بیا بدم میاد:|


+از آدمایی هم که مواقع دوستی یه چی بهشون میگی بعد تو جر و بحثا همونو میارن جلو چشت هم بدم میاد!


+اصولا از آدم هایی هم که چشم ندارن آسایشتو ببینن هم بدم میاد


+من از همه آدما بدم میاد مگه خلافش ثابت بشه و این اسمش غرور نیست دوستان!


+از اونی که داره این پستو میخونه و تو فکر اینه که ضربدر مربوط به این صفحه رو بزنه هم خعلی بدم میاد....


+بدم میاد...


+تق-_____-

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۴)

  • رفیعه رجعتی
  • چی شدههههههههههه؟؟؟؟
    پاسخ:
    چیو چی شدههههههههههه؟
    از من که خوشت میاد :دی
    می دونممم ^__^
    پاسخ:
    یس آی لاو یو مای فرند ^____^
    دلم می خواد ضربدر بزنم برم بیرون...راجع به من چ حسی داری؟؟
    پاسخ:
    خفه کردن یا اسید پاشی
  • لورد کبیر :دی
  • :دی 
    یوهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
    خنده شیطانی
    یوهاهاااااااااا خنده خبیثانه
    یوهاخنده پوزخندی
    اخ جون اینجا میشه کلی اذیت کرد :دی

    پاسخ:
    کرمیسمه مزمنه سادیسمسه کارگر افغانیه عملهههه بناا
    آخیش چه خوبه اینجا راحت میشه جواب داد :پیی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">