_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

اسکل کردن!

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

روز اول:

استاد داره حضور غیاب میکنه به فامیل من میرسه:خانوم دیبا!!!

-بله استاد!

دختره:فامیلت دیباس؟

=بلی!

-واااااااااااای جداااا؟؟؟

-:|

-چیکاره فرح دیبایی؟

(اینجاس که فکر شومی به ذهنم میزنه)

-دخترخاله مامانم بوده!

از اونور میره تمام کلاسو پر میکنه همو دختره:/

و بعد در اخر که بش میگم شوخی کردم هم کلی فحش میخورم!

عاخه عقل کل!

صوبتی ندارم!

این بود از اولین اسکل کردن در روز دانشگاه

تق-______-

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۶)

  • nafas sadat mosavi
  • خخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخ

    آفرین خیلی باحال بود

    البته فکر میکنم اگر کسی هم از اقوام شاه در ایران مانده باشد حتما فامیلی اش را عوض کرده

    پاسخ:
    نمدونم واا چرا باید عوض کنه خو؟
    تولدتم دوباره مبارک!
    پاسخ:
    مرسی رفیق شفیق
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • عجب:-\
    اسکل کن:-\
    پاسخ:
    والا :/
  • رفیعه رجعتی
  • متانت ب خرج بدههههه!زشده اسکل کردن ملت!:دی
    پاسخ:
    خو به خرج بدم که تموم میشه دیگه متانت ندارم خو...بعد تو متانتتو میدی ب من؟
    الان ینی خوشحالی؟ خوشت میاد کسی رو اسکل کنی؟؟؟
    ببین من چه حالی داشتم  وقتی سر تولدت پشت تلفن می خندیدم  و باحالت بغض باهات صوبت میکردم..خخخ چ روزی بود :)
    پاسخ:
    صوبتی ندارم :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">