_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

خواهره داریم؟

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۱۷ ب.ظ

نامه:ریحانه

مدرک:لیسانس کامپیوتر

در حال حاضر چیکار مینه؟خنگه خواهرمون...داره واسه دندون میخونه!

خاطره:میگه تو مترو بودم تکیه داده بودم به میله  بعد یه خاونمی نظرمو به خودش جلب کرد،ظاهر ساده و کاملا بی آلایش...از اوجایی که فضولیم فقط در حال گل کردنه به گوشیش یه نگا انداختم دیدم بح بح بح یه آیفون6 اوجل و گوگولی تو دستشه و داره کانالای تلگرامشو چک میکنه...

جالبیه داستان اینجا شروع میشه که خواهرم میگه:وقتی چشمم به کانالایی که توشه افتاد داشتم هارت اتک میکردم...جراحان شبکیه چشم!!!

بنده خدا خواهرمون میگه من تازه فهمییدم شبکیه چشم چیه اونوخ خانومه جراحش بود:|

من رسما صوبتی ندارم

تق-_____-


  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۱)

  • یک دختر شیعه
  • :D
    پاسخ:
    ^______^
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">