_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

یعنی میشه؟

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

یعنی میشه یه پول گنده(من به پونصد هزار تومنم راضیم)تالاپ بیفته تو جیبم و من تموم چیزایی که ذهنمو داره مثل خوره میخورن رو بخرم؟

یعنی میشه این پونصد(هزار تومن)ناقابل یه جوری مسیرشو به سمت من کج کنه و من واسه اون لحظه بشم خوشبخت ترین دختر عالم!

پس کی درس و دانشگاه تموم میشه/من میخوام سریعتر پول در بیارم خو!

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۳)

  • خانوم فیروزه ای ※※
  • منم پول :(
    پاسخ:

    من هم هم:(

    تا جیب تو به پول برسه...دل تو آب میشه :)
    پاسخ:
    دو نخطه دی
    سلام 
    خوبی تکتم خانم؟؟؟؟؟
    عجب این وب شما آپ شد بلاخره 
    راستی یه اکانت دیگه برام توی کلاف واژه درس کنم اسممو رمزشو یادم رفت
    باشه؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">