_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

این روزا دلم عجیب دوستیو میخوام که دستش صاف بخوره رو شونم و بگه (چه مرگت شده باز؟)

این روزا عجیب چشمیو میخوام که اون حال تو چشمامو بفهمه و بدون اینکه ذره ای به روی خودم بیارم سریع بفهمه چم شد!

این روزا عجیب دلم دوستیو میخواد که پشت خنده های زورکی حالمو درک کنه و بهم بگه(زیاد زور نزن،اصلا بلد نیستی فیلم بازی کنی!)

این روزا عجیب دلم رفیقیو میخواد که مثل کوه پشتم باشه و بگه (به جهنم که بقیه  چی میگن...تو منو داری...)

این روزا عجیب دلم دوستیو میخواد که وقتی با هم میریم بیرون و با بیخیالی بستنیمونو لیس بزنیم یا ایستک هامونو به سلامتی هم قلپ قلپ بدیم پایین یا به ادمای تو ماشینا نگاه کنیم و با دست بهم دیگه نشون بدیم و بعد فرار کنیم یا زنگ در خونه هارو بزنیم و در بریم....

این روزا دلم عجیب واسه روزایی تنگ شده که شبا قرار میذاشتیم وقتی همه خوابن بریم پشت بوم و فشفشه هایی رو که یواشکی  خریده بودیم روشن کنیم....

این روزا دلم عجیب دوستیو میخواد که وقتی نگاش میکنم حرفمو بگیره و بعد قاه قاه بخندیم...

این روزا دلم رفیقیو میخواد که ستاره های اسمونو با دست بهش نشون بدم و بعد سر انتخاب ستاره و اسم گذاشتنش با هم دعوامون بشه و بعد همدیگه رو مسخره کنیم...

این روزا دلم عجیب کسیو میخواد که حرفمو بفهمه،بدون اینکه بهش بگم بازم بپرسه چم شده و باز هم با دست بهم دیگه ماه رو نشون بدیم و من بگم دلم براش تنگ شده!

این روزا دلم عجیب دوستیو میخواد که وقتی تو بالکنم مامانم صدام بزنه بگه :(بیا اون یکی قل خل و چلته!)و بعد صدای اونور خط جیغ بزنه که:(امشب چه خوشگل شدی....همین الان تو آسمون داشتم نگات میکردم)و من ته دلم قنج بره از اینکه اونم داشته مثل من به ماه نگاه میکرده....

این روزا عجیب دلم کسی رو میخواد که بعد یه واقعه ناهنجار که من کلی گریه میکنم بیاد رو به روم بشینه و آخرش بهم بگه:(تموم شد؟)

این روزای عجیبه لعنتی دلم وحشتناک کسی رو میخواد که دیگه نمیتونه برام مث قدیم باشه...

این روزا دلم دوست قدیمیمو میخواد...و  اینو خوده لعنتیش هیچ وقت نمیفهمه!


  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۳۱)

  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツツزیبا¤¤
    پاسخ:
    مرسییییی :)
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • ツツツزیبا¤¤زیباツツツ
    پاسخ:
    دیگه در ای حد؟خخخخخ
    این روزااا عجیببب دل ادم میگیره خیلیییی عجیب
    متن زیبایی بود :-)
    پاسخ:
    تنک یو از شما »:)
  • رفیعه رجعتی
  • هوم!منم دلم همچین دوستی میخاد:(
    خداروشکر دخدر داییم همچین دوستیه=)
    ایشالا بفهمه طرف!
    نکنه منو میگی،هاع؟؟=))
    پاسخ:
    ما تا حالا کی با هم رفتیم بیرون ایستک زدیم و رفتیم رو بوم فشفشه هوا کردیم یا ماشینای در حال عبور رو مسخره کردیم؟هاهاها؟
    خیلی وقته از طرف خبر ندارم! :(
  • لولا پالوزا
  • :(
    چرا بهش نمیگی که بفهمه؟
    وقتی اینقد دوست خوبیه؟
    پاسخ:
    خوده خرش میدونه!خخخخخ
    دوست فوق العاده ایه ولی یکم احمقه خخخخخ
  • فرانک باباپور
  • منم خیلی وقته دلم یه همچین دوستی رو می خواد...
    :((
    امیدوارم زودتر پیداش بشه برات... :)
    پاسخ:
    ممنون^____^
    ایشالا واسه شما هم پیدا بشه :*
  • سیدمهدی رضوی
  • معمولا خود لعنتیشون نمیفهمن!
    پاسخ:
    بلی :)
    عهههه شما الان از جرمنی هستین خخخخخ
  • طنین(مریم)
  • من یکیشو داشتم :(ولی از امسال از هم جدا میشیم اگه یک دانشگاه نیفتیم:(
    پاسخ:
    اف بهزادفر؟؟؟خخخ
    این دوستا خیلی خوبن خیلی!مثه یه مسکن قوی ان برات!انگار تو وجودشون کلی پروفن دارن مثلا!
    یکی هس برام...که واقعا عاشقشم!در حد پرستش حتی!
    خوبیش اینه که جدا نمیشیم از هم..دختر داییم...تکتم!
    پاسخ:
    اه چقد ادبی حرف میزنی...بدم اومد ازت :|
    عادته دیه!عادت!عادت کردم به اینجور حرف زدن تو اینجور جاها!
    لینکیدمت
    تو مثلا خاصی!مثه قدیما....
    خدا لعنتت کنه بلاگفا!لعنـتــــــــــ....
    پاسخ:
    نگوووو...داغ دلم تازه میشه...من وبمو میخوام با کامنتام :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
    بلاگفا همه چیز بود همه چیز!خاطرات تلخ و شیرین زیاد داشت
    رفت...با همه خاطراتمون و اونا رو تو زباله دونی تاریخ ریخت...
    ما موندیم و...یه سری جای خالی تو ذهنمون
    پاسخ:
    اه باز ادبی صوبت کردی که ایشششش....الانم میشه ساخت اونا رو فقط به مستر ایمان هم بگین بیاد یه وب بسازه واسمون نظر بذاره خخخخ
    :)
    پاسخ:
    ^___^

    میگم رفیعه تیتر نوشتت به نظر برای یه اهنگای هستش به اسم باهاتم داشم
    خخخخخخخخخخخ بهزاد لیتو هم که گوش میدی
    ولی خب قشنگ بود و اره این دوست ها پیدا نمیشن
    پاسخ:
    اولا:سلام عرض میشه :)
    دوما:بنده رفیعه نیستم خخخ
    سوما:بهم نمیخوره زدبازی گوش بدم؟
    چهارما:مرسی از نظرت :)
    ١ سلام
    ٢  راست میگی من اشتباه فکر کردم اینجا تاقچه است اصلا به ادرس نگا نکردم ببخشید
    ٣ نه اصلا بهت نمیخوره
    ٤خواهش
    پاسخ:
    1-عیلک السلام!
    2-محض اطلاع تاقچه نه و طاقچه :دیییی
    3-چرا بهم نخوره؟من با اهنگاشون بزرگ شدم خخخخ
    4-ما که کاری نکردیم :دی
  • © زهرا خسروی
  • به چالش معنوی من دعوتید:)
    پاسخ:
    مرسی از اینکه به یاد منم بودی زهرا جونم♥
    حالا چه فرقی داره من اصلا دیگه نمیام اینجا
    پاسخ:
    عههههه چرا خب؟:((((
    خجالت بکش منو تورو لینک کردم بعد تو نک ردی نوچ نوچ
    پاسخ:
    تو که گفدی نمیای وبم...پس چرا باید بلینکمت؟:-P
    به هیچکدومتون نمیاد زدبازی گوش کنین انصافا... یادش بخیر
    پاسخ:
    اولا اینکه چرا جم بستین؟هیش کدوممون کیان؟
    دومو اینکه واسه چی نیاد انصافا؟
    سوما اینکه چرا یادش بخیر؟
  • اقای روانی
  • سلام
    حال شما :)
    نوشتن این حرفا خوبه اما ارزو و کاش گفتن بعدش نه :(
    پاسخ:
    سلام.خیلی ممنون.مرسی از اینکه سر زدید به وبم.
    اینا ارزو نیستن...حداقل دلم خوشه یه بار این کارا رو انجام دادم.
    دارم بهت میگم اگر تا ساعت 5 امروز لینک شدم که شدم
    ولی اگر نشدم از لینکام خارج میشی
    پاسخ:
    این تهدید جدی بود الان؟
  • مریم سادات(طنین)
  • ای تنبل:|نمیخوای پست جدید بزاری؟
    پاسخ:
    بح بح مریم ساداتمان^____^به قول خودت...هنوز تازه یه هفته و خورده ایه که این پستو گذاشتم خخخخخ
    منم عجیب دلم میخواد عجیب
    پاسخ:
    چرا پیدا نمیشن واقعا؟
    خوبی؟
    پاسخ:
    دکتری؟
    هعععی فاطیما رمضون هم داره تموم میشه!
    امشب خیلی حال داد
    پاسخ:
    هووووم:'(
    خخخ!فهمیدم منو میخوای!!
    بیا بیا در آغوشم چن روزه بام حرف نزدی اینجووری شدی!
    پاسخ:
    خخخخخخ وخه جم کن یره خودتو خخخخخ تو که بی معرفتی دیگه دوثت ندارم:'(
  • مریم سادات(طنین)
  • نچ نچ ابتکار یکم داشته باش ایده داشته باش حرفو خودمو به خودم میزنی:D
    پاسخ:
    میخوای بذارم یه ماه دیگه بگم هنوز تازه یه ماه گذشته؟ها ها ها؟
  • مریم سادات (طنین)
  • اگه گفتی من کیم؟:دی
    پاسخ:
    کو دستاتو نشون بده ببینم :دی
    این دوست های قدیمی... این دوست های قدیمی...
    پاسخ:
    هعییییی...خاک تو سرشون :|||
    ینی من ک این همه دوست دارم بذارم برم واقعن؟؟!
    ب جان علیرضا(فک کن ینی چقد!)فک کردم تو ترکی و اینا کلن نیستی!



    پاسخ:
    خو باشه باور کردم....من ترکم؟چی شد که به یه همچین نتیجه ای رسیدی؟
    ینی من ک این همه دوست دارم بذارم برم واقعن؟؟!
    ب جان علیرضا(فک کن ینی چقد!)فک کردم تو ترکی و اینا کلن نیستی!



    پاسخ:
    همه مریضی دو کامنتی گرفتن....هر کامنتو دو بار میرفسدن...فک کنم تو هم بهش دچار شدی!
    برای اینکه من سوم دبیرستان بودم که زدبازی گل کرده بود... دوران پر از خاطره... تابستون کوتاهه خوندن تو مسیر برگشت از خونه به صورت دسته جمعی
    خب زدبازی یه ذره فازش با چیزی که من از شماها دیدم متفاوته اما خب ...آدما که فقط یه جنبه نداره زندگیشون
    گفتم هیچکدومتون چون گفته بودی من زفیعه نیستم ولی منم زدبازی گوش میدم...
    پاسخ:
    اوهوم...زد بازی هنوزم تو دوران اوجشه و هیچ وقت کهنه نمیشه....
    تازه من یه چیزایی گوش میدم که اگه بشنوین شاخ در میارین :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">