_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

_____________

نوشته هایی با طعم چرت و پرت

هیچکس ...
براى نوشتن نیست.

و این نوشتنها
براى هیچکس!

من...
نوشتن را دوست دارم!

تمام!

آخرین مطالب

غم زدایی با اسید!

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ب.ظ

حس اینکه تمام غم های دنیا یهو بریزه سرت از دوری،تنهایی،خوابگاهی،شهر غریب،درسا سخت!!!

ولی با شنیدن اینکه رفیق صمیمی سه سال دبیرستانت باهات هم دانشگاهی شده یهو انگار بیست لیتر اسید بریزن رو قلبت و تمام غمات پاک بشه بره!

و اینک دوباره ما گوش جهان را با خنده هایمان کر خواهیم کرد :)

  • مـــهر بــــــآنو

نظرات (۵)

  • نفس سادات ......
  • چه خوب خیلی خوش حال شدم برات
    پاسخ:
    ممنون عزیزم.ایشالا شما شهر خودتون باشین بدون هیچ نگرانی:)
  • رفیعه رجعتی
  • من چی پ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نامردددددددددددد:|
    پاسخ:
    چییی شدهههههههه؟
    آره وجود یه دوست خوب دلگرمی هست تو چنین وقتایی:)فقط گوش من کر هست نیازی به زحمت شما نیس :)
    پاسخ:
    نه اباب این حرفا چیه شما تاج سری :)
  • $ پــــِـد + رآم + یــن $
  • تبریک میگم پس (:
    گوش فلک رو کر کنید (:

    پاسخ:
    ممنون
    چشم!
    به به چه عالی
    حالا  داستان ما برعکس بود
    من تودانشگاه کسی هم کلاسیم شد که هیچ رقمه دلم نمیخواست باشه
    یکی ازاقوام بود
    ینی بودنش لطمه به زندگیم میزد
    وخیلی معجزه آسا با دعاهای شبانه روزیم بعد دوهفته ازدانشگاه ما رفت یه دانشگاه دیگه
    هیچوقت این لطف خدارو فراموش نمیکنم
    پاسخ:
    خخخ خوبه پس خداروشکر:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">